Seguidors

viernes, 17 de marzo de 2017

Estimats Inventors:

Aquesta setmana hem fet la prova d´avaluació de projecte (les 3 etapes de la Prehistòria i l´Edat Antiga), i hem començat l´Edat Mitjana. L´objectiu que ens hem marcat és

FER UN CARTELL QUE ES DIRÀ
 "L´EDAT MITJANA EN 25 IMATGES".

Durant uns dies estarem veient vídeos i altres documents per treure un llistat de 25 conceptes que haurien d´aparèixer al nostre cartell (com es vivia a l´Edat Mitjana i els invents més importants). Què us sembla la idea ?

També aquesta setmana hem avançat la decoració dels papirs egipcis. Ens estan quedant preciosos!! De veritat que en aquesta classe hi ha bons artistes!!

Una altra cosa que hem fet ha set escoltar les conferències d´en Roberto i en Toni.

En Roberto ens ha presentat una conferència magnífica sobre CASES DEL MÓN. Ens ha explicat en què consisteix l´arquitectura vernàcula (aquella que incorpora les característiques del lloc on es construeix la casa i la cultura de les persones que l´hauran d´habitar) i ens ha mostrat molts exemples de cases de diferents llocs del món. Ha estat molt interessant i hem vist que coneixia bé la informació. Felicitats, Roberto!!



En Toni ha fet una segona conferencia sobre PARCS d´ATRACCIONS. Ens ha explicat com funcionen les atraccions, perquè les persones no cauen,... i hem parlat de forces, com la força centrípeta i la força de la gravetat. Ha estat molt bé també!!




També hem fet altres activitats, com tenim costum cada setmana.

RECORDEU QUE PER DILLUNS HEU DE PREPARAR LA PROVA DE MATEMÀTIQUES. Hem de repassar el següent:

-Sumes i restes portant amb decimals.
-Multiplicacions de 2 xifres amb decimals.
-Divisions per 1 xifra. Tipus de divisions (exactes i inexactes) i prova de la divisió.
-Càlcul del perímetre d´una figura.
-Ordenar mesures expressades en una unitat diferent.

(Tots els fulls de consulta estan a la carpeta d´estudi, apartat de matemàtiques).


També per dilluns tenim pendent extreure 4 informacions a partir del video de l´Edat Mitjana (mireu l´entrada d´ahir dijous!) i fer el dibuix del concurs de punts de llibre (a l´agenda).

No us oblideu d´entregar el full sobre migracions (el que us van donar els alumnes de 6é) i el full de l´escola de pares emplenat per les famílies!!

Aquesta setmana publiqueu un comentari explicant alguna activitat que us hagi agradat i una activitat que no us hagi agradat i per què. Gràcies per les vostres aportacions i bon cap de setmana!




Observant com ha cristalitzat el sucre d´en Jordi.







Decorant els papirs.








La conferència d´en Roberto i l´activitat de les cases.


En Xykon pensant mentre fa la prova d´avaluació.

En Toni fent la seva conferència sobre Parcs d´atraccions.








15 comentarios:

  1. Bona tarda, soc na Irene, aquesta setmana m'agradat molt la activitat de fer una casa amb diferents materials i fer el trueque perque a set molt divertit i entretengut de fer amb 20 minuts. A jo aquesta setmana no he tingut ninguna activitat que no m'agrades. Adeu i fins dilluns. Molts de petons i abraçades de na IRENE.

    ResponderEliminar
  2. A jo m'agradat molt pintar els papirs per que a set molt divertit

    ResponderEliminar
  3. A jo l'activitat que mes m'ha agradat ha set la part practica de la conferencia d'en Roberto perque teniem que fer una casa de paper en molt poc temps i teniem que posar-nos d'acord, dissenyar-la,...
    L'activitat que menys m'ha agradat de tota la setmana ha set fer el quadern de mates perque a jo no m'agraden les mates.
    Tambe he de felicitar a en Roberto perque es veu que ha fet un gran esforç preparant la seva conferencia, buscar l'informacio,... I es veu que en Toni tambe ha fet un gran esforç buscant informacio. Felicitats, Roberto i Toni!!
    Passeu un bon cap de setmana, Inventors!!

    ResponderEliminar
  4. Hola sóc Jordi a mi m'ha agradat fer la part pratica de la conferència de Roberto de fer una casa amb els materials que teníem i fer intercanvis per fer la casa .Yno hi ha cap activitat que no m'hagi gustado.Jordi

    ResponderEliminar
  5. Hola Inventors!
    A jo m´ha encantat fer l´activitat de la conferéncia de Roberto, perque el nostre grup no a set el migor pero mus ho hem pasat molt bé.
    I Roberto m´ha agradar molt la teva conferéncia, he apres moltes coses. Feliçitats Roberto!
    I tambe va per en Toni,que s´ha esforsat molt fent la conferència i buscant la informació.
    Feliçitacions Toni!
    Violeta.

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. Hola inventors, soc en joan.
    A mi m'agradat la conferencia d´en Roberto i en Toni, per que han set interessants, entretingudes...
    Tambe m`agradat fer els cartells perque han quedat molt be.
    No hi ha res que no me hagi agradat.
    Adeu inventors, fins dilluns.JOAN

    ResponderEliminar
  8. Hola a jo me an agradat les conferencies den Roberto i en Toni i e apres molt: Sónica

    ResponderEliminar
  9. Hola inventors!!!!!


    ResponderEliminar
  10. Hola inventors!!!!!

    Aquesta setmana m'ha agradat molt sa conferencia den Roberto pq no sabia q existian tants de tipus de cases i ha estat divertida apart de totes les activitats q hem fet.
    Fins dema a tots

    ResponderEliminar
  11. Gràcies pels vostres comentaris, Inventors!!! La setmana que vé podem parlar de quin tipus d´activitats us agraden més i de què necessiteu per sentir-vos a gust a classe. Pot ser una conversa interessant!! Fins demà. Saludets de na Cris.

    ResponderEliminar
  12. Hola inventors soc en kenay a llo em va agradar molt la conferencia den Roberto per que va ser molt interesant i lo que no m´agradat es estar malalt. KENAY

    ResponderEliminar
  13. A yo m'agradat molt la conferencia den Roberto perque a set molt interesant i la den Toni tambe m'agradat molt i m'ha parescut molt interesant tot el que hem fet aquesta setmana. Laura

    ResponderEliminar
  14. Bon dia, Inventors de 4t A!! Sóc na Daniela R.
    L´activitat que més m´ha agradat ha seet pintar els papirs, però era una mica difícil!!
    L´activitat que menys m´ha agradat ha set la prova de projecte, però era fàcil.
    Ahhh!! Felicitats, Roberto i Toni, per les vostres conferències!! Daniela R.

    ResponderEliminar