Seguidors

viernes, 24 de marzo de 2017

DIVENDRES 24 DE MARÇ DE 2017

Hola de nou, Inventors!!

Aquí podeu llegir el que ha donat de sí la setmana:

-PROJECTE:  Continuam treballant per el nostre museu d´invents de la història. Aquesta setmana hem vist vídeos sobre com vivien i quins invents van sorgir a l´Edat Mitjana. Amb la nova informació que anam trobant escrivint paraules clau que ens ajudaran a elaborar un cartell titulat "L´EDAT MITJANA EN 25 IMATGES". 

Cadascun dels Inventors haurà de cercar informació (un text i una imatge) sobre el concepte que li hagi tocat (tots sobre l´Edat Mitjana), i amb tots els textos i imatges elaborarem el cartell que quedarà per penjar al museu. Aquesta feina l´acabarem la setmana que vé!!



-AVALUACIONS:  Com que ja s´acosta el final de trimestre, aquesta setmana hem fet una prova d´avaluació de mates i una altra de conferències. També hem duit a casa els comentaris de la mestra sobre la prova de projecte, així les nostres famílies poden tenir una idea de com estam treballant, i també ens dóna bona informació a nosaltres sobre què podem fer per seguir millorant. I... això és millor que saber una nota, esteu d´acord ?  Imaginau com us sentiríeu si la vostra fos un "insuficient"...

Ah, molt important!! També hem fet una autoavaluació sobre com duim les normes de classe i dels passadissos i pati, i hem extret 3 propostes de millora per persona, i les hem aferrades a la taula per recordar-les cada dia.  La veritat és que estem millorant bastant, sobretot en temps de pati. Ara tenim molts menys conflictes, i som més capaços de jugar amb tothom, sigui qui sigui.   FELICITATS PELS AVANÇOS!!

-TARGETES D´ORTOGRAFIA:  Aquesta setmana hem treballat paraules amb "J", i les hem escrites a les targetes de color taronja!! Fàcil, no ?   A veure si aquesta tècnica ens ajuda a escriure amb menys faltes!!

-CONFERÈNCIA D´EN JAN SOBRE TAURONS:  Hem descobert moltes curiositats sobre aquests animals. El que més ens ha sobtat ha estat la quantitat d´espècies de taurons que hi ha i quan diferents són entre ells!!  També hem vist un parell de vídeos sobre taurons gegants i monstres marins... molt interessant!!




-NOVA RONDA DE RACONS INTRACICLE:  Avui divendres hem començat la tercera i darrera ronda de racons.  Ens ho hem explicat a classe i tothom ha dit que li han agradat i que ho heu passat molt bé.
RECORDEU que el divendres 31 teniu l´entrega del treball sobre el llibre de lectura, així que si no el teniu molt avançat, aprofiteu el cap de setmana!!

L´entrega del quadern de càlcul número 4 és el 28 d´abril.  Aneu-vos gestionant el temps!!

Res més pel moment. Gaudiu de les fotos i PUBLIQUEU UN COMENTARI explicant com us heu sentit aquesta setmana a classe i per què. Gràcies!!!  ;)

I... prepareu-vos perquè el dimarts començam a practicar MINDFULNESS!!!

Na Irene relaxant-se en posició de cadira.






Algunes activitats de la setmana.



Petits i Grans.







Al racó de ciència.







15 comentarios:

  1. Bé perque jo crec que he complit les normes de les tarjetes. TONI

    ResponderEliminar
  2. Jo m'he sentit be aquesta setmana perque em fet moltes coses com veure el video "Constructores de catedrales". Ahir vaig estar malalt, aixi que aixo vol dir que em vaig perdre la conferencia de Jan pero ho he mirat ara i ha fet una molt bona conferencia, perque ha preparat molt be el seu powerpoint pero el que mes m'ha impresionat ha set que hagi posat tanta informacio en nomes 11 diapositives.
    Felicitats Jan!!
    Abans d'anar-me, tinc un dubte: Cris sobre el concepte de que ens hagi tocat tenim que imprimir una imatge i fer un text, o la imatge la dones tu i tenim que veure el video "Constructores de catedrales" i agafar la informacio per el text? Es que com estava malalt pues no ho entenc molt be.
    Bon cap de setmana, Inventors!!

    ResponderEliminar
  3. En cas de que la foto ens la tenguis de donar tu, pots posar una foto a l'entrada d'avui i jo la miro, poses el que es i faig el text.
    VÍCTOR

    ResponderEliminar
  4. Victor, aquesta activitat la farem la setmana que vé! El dilluns decidirem les 25 imatges que millor representin l´Edat Mitjana i cadascú en prepararà una (imatge i text). No et preocupis, aquesta feina està per fer!! Cris.

    ResponderEliminar
  5. Vale, ara ho entenc. Moltes gracies, Cris!!

    ResponderEliminar
  6. Jo tambe me sentit molt be aquesta setmana a classe per que crec que em millorat bastat amb respectar als companys. kenay

    ResponderEliminar
  7. Hola inventors, soc en Joan jo me sentit be em acavat el papir i les proves.
    Fins dilluns.JOAN

    ResponderEliminar
  8. Jo m'he sentit molt bé perquè hem millorat molt en respectar-nos. Bon cap de setmana Jordi

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo tambe crec que hem millorat bastant amb el tema del respecte amb els companys des que varem tenir la conversa en la que varem dir que era el que no ens agrada que ens facin i/o diguin i ens varem comprometre tots a ser mes amables i a tenir mes respecte amb els companys.
      Tambe estic d'acord amb en Jordi.
      VICTOR

      Eliminar
  9. Bona tarda, soc na Irene, aquesta setmana m'he sentit bastant be perque tots estam milloran un poc el respecte als companys, tambe perque ja hem acabat totes les proves de aquestes dos setmanes, han set molt facils i el que no m'agradat de aquesta setmana ha set caure-me i fer bastant de mal pero ara estic un poc millor. M'agradat molt la conferencia d'en Jan perque ha set molt interessant, jo ja casi he acabat de fer el treball de llibre i estic preparada per practicar el dimarts mindfulness. Adeu i fins dema. Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponderEliminar
  10. Hola,soc na Laura aquesta setmana m'he sentit be i pens que nam millor com grup perque ens respectam més tots i les proves han set super faciiiil, m'ha encantat la conferencia d'en Jan sobre els taurons.

    ResponderEliminar
  11. Aquesta setmana me he sentit molt be perque ha set molt movida, per que en fet moltes coses amb les dues proves i m'agradat molt la conferencia den Jam.
    Yoel

    ResponderEliminar
  12. Aquesta setmana m'he sentit molt agust pero una mica agobiada pels crits.Tambe a set interesant la conferencia den Jan,he tengut una mica de por.MARTINA.

    ResponderEliminar