Seguidors

viernes, 10 de marzo de 2017

DIVENDRES 10 DE MARÇ DE 2017

Hola Inventors!!

Aquí teniu un llistat de les principals ACTIVITATS que hem fet aquesta setmana!!

-Hem explicat com feien els papirs els egipcis, i hem observat els esquemes dels nostres companys amb la intenció d´aprendre els uns dels altres.


-Hem fet un taller de papirs utilitzant paper, gases o benes, cola, aigua i café. Ens falta pintar-los!!


-Hem explicat com es calcula el perímetre d´una figura i hem explicat les activitats de mates (deures d´aquesta setmana).

-Hem fet llistats sobre la informació que teníem de cada etapa per fer els cartells.


-Hem fet dissenys dels cartells sobre l´etapa que ens ha tocat.

-Hem organitzat el treball cooperatiu sobre els cartells, definint quines tasques hem de fer i quins seran els responsables.

-Hem fet els cartells en treball cooperatiu.



-Hem escoltat i participat de la conferència d´en Jordi sobre minerals.

-Hem fet una llarga conversa sobre com ens sentim a classe i crec que ens hem entès una mica més. Ens hem compromés a canviar la nostra actitud cap a qualsevol company, mostrant el respecte que tots mereixem siguem com siguem.

-Hem tornat a visitar els nostres amics de 5 anys (Petits i Grans).


-Hem celebrat l´aniversari de na Maria.


-Hem escoltat i participat de la conferència de na Martina sobre Londres.


-Hem fet una altra sessió de racons intracicle.

-Hem fet les altres activitats (anglès, reli i valors,...) com tenim costum cada setmana.

-Hem seguit amb les sessions de Filosofia per millorar l´acceptació i la confiança entre tots nosaltres.


Per favor, publiqueu un comentari explicant com us heu sentit i alguna cosa que heu après aquesta setmana. Gràcies i fins dilluns!!

RECORDEU QUE EL PROPER DIMECRES 15 TENIM UNA PROVA DE PROJECTE!!  (A l´agenda hem aferrat el que s´ha de repassar i com serà la prova).

Aquí teniu les conferències d´en Jordi i na Martina per tornar-les a revisar. Val la pena!!


20 comentarios:

  1. Jo he pares con cristalizar sucre i quantes habitaciones te la reina de Anglatera.
    Adeu i fina dilluns.
    Daniela R

    ResponderEliminar
  2. Jo me ho e pasat molt be aquesta setmana e apres a calcular el perimetre de les figures, tambe e apres moltes coses sobre els minerals i sobre londres adeu i fins dilluns kenay

    ResponderEliminar
  3. Bona tarda, soc en Victor i jo m'he sentit un poc frustat perque els mestres es venen a queixar a na Cris sobre els multiples conflictes que nosaltres tenim al pati. Encara que jo no hi era el dijous per veure la conferencia de na Martina sobre Londres (que ha fet un molt bon powerpoint) ho he mirat a l'enllaç i he apres entre moltissimes coses que Londres es una ciutat molt plujosa i que te numerosos monuments entre ells el Big Ben i el Palau de Buckingham. Abans d'anar-me he de felicitar a na Martina pel gran esforç que ha fet per preparar la seva conferencia. Felicitats Martina!!!
    Víctor

    ResponderEliminar
  4. Bona tarda inventors , jo he aprés com cristal·litzar sucre lo que es va caure l'Stratego dalt dos gots , tambe he apres molt de les conferencies de Jordi i Martina. TONI

    ResponderEliminar
  5. Jo aquesta setmana m'ho he passat molt bé i he après moltes coses sobre Londres com els seus costums. Jordi

    ResponderEliminar
  6. Bona tarda, soc na Irene, aquesta setmana me sentit be i m'agradat molt fer els cartells amb el meu grup. Jo he apres com calcular un perimetre, com es cristal-litza el sucre i moltes coses que no sabia de la conferencia d'en Jordi i na Martina. Adeu i fins dilluns. Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponderEliminar
  7. Me sentit content per que a anat molt millor per que tots em tucat sà pilota en la pista de futbol perque en fet turnos.
    E apres a fabricar un mineral en la conferencia de jordi

    ResponderEliminar
  8. Bona tarda, soc en Jan, aquesta setmana m´agradat molt interesant i divertida la conferencia den jordi i na martina i fer els cartells amb el meu grup i cristal-litza el sucre moltes coses mes Jan :) >3

    ResponderEliminar
  9. Hola Inventors !!!
    La Conferència de na Martina ha estat molt divertida i interessant, jo crec que na Martina s'ha divertit molt fent tantes coses, la informació, les fotos, etc, ...
    En fi, la conferència de na Martina ha estat molt divertida i per suposat, almenys jo, he après moltes coses, això és l'important.
    Salutacions de jo,na Violeta!

    ResponderEliminar
  10. Aquesta setmana m'he sentit molt bé,m'ha agradat que els meus companys diguin el que senten.El que he apres aquesta setmana a set treballar mes be en grup i a respectar als altre siguin com siguin.Martina.

    ResponderEliminar
  11. Hola a tots!!! A jo aquesta setmana em va agradar molt sa conferencia den jordi i tambe cristalitzar el sucre sa veritat es q ha set entretenguda

    ResponderEliminar
  12. Yo aquesta semana me sentiría molt be pero que a set molt divertida Ir apres de la conferencia den Jordi.
    :Sónica

    ResponderEliminar
  13. Jo aquesta setmana m'he sentit be i he apres que tenem que respectar mes als companys.el dilluns dure la tarta del meu cumple

    ResponderEliminar
  14. Gràcies a tots i totes pels vostres comentaris interessants, Inventors!! Saludets de na Cris.

    ResponderEliminar
  15. Hola som na Laura i aquesta setmana he apres que tenim que respetar molt mes al nostres companys i tambe me sentit molt be i esper que tots cambiem la nostra actitud.
































































    ResponderEliminar
  16. hola inventors soc en JOAN a mi m'agradat la conferencia den JORDI per que hem fet collars de sucre cristaitzats.
    Fins dilluns inventors.
    JOAN

    ResponderEliminar