Seguidors

viernes, 3 de febrero de 2017

DIVENDRES 3 DE FEBRER DE 2017.

Aquesta setmana ha estat una mica extranya, però pens que ha valgut la pena les estones de conversa que hem tengut, perquè hem après algunes coses que ens han servit bastant:

-Al principi de la setmana vam reflexionar sobre el CLIMA de la nostra aula, és a dir, si es complien les normes de convivència i els nostres comportaments eren tan respectuosos com cal. La major part de la classe vam reconèixer que teníem molt per millorar, però el problema era que la via de l´amabilitat i del raonament sovint no funciona!!!  Vam parlar sobre la necessitat de mostrar respecte de veritat, i no actuar només per evitar un càstig o per aconseguir una recompensa.

-Una altra conversa que vam tenir el dijous va ser sobre el PROJECTE. Vam parlar sobre com reconduir-lo, perquè havíem buscat informació però no teníem encara res preparat per al museu. Així que vam decidir fer-ho a l´inrevés i treballar a partir d´objectes reals, i després ja cercarem la informació.

Per això, com a feina pel dilluns, hem de pensar i buscar a casa:

UN OBJECTE que HAGI CANVIAT LA VIDA DE LES PERSONES, en QUALSEVOL MOMENT DE LA HISTÒRIA.

També hem d´escriure un text explicant perquè hem escollit aquest objecte, és a dir, en què ha canviat o ha facilitat o millorat aquest objecte la vida de les persones.

I a partir d´ara... treballarem a partir d´aquests objectes!!!  Què us sembla la idea?
Per favor, publiqueu un COMENTARI explicant quin objecte pensau portar a classe el dilluns i per què. Si veis que algun company durà una cosa que heu pensat vosaltres, intenteu canviar-lo. Hi ha moltíssims!!!

A banda d´aquestes importants converses, aquesta setmana també:

-Hem cercat informació a internet sobre una etapa del temps històric o sobre el paper de la dona al llarg de la història.

-Hem après 3 tipus de paraules nous: determinants, adverbis i pronoms. Hem llegit textos i hem classificat paraules.

-Hem començat un pla per millorar l´ortografia dels nostres textos basat en la memòria visual , i hem preparat les tarjetes de colors per escriure paraules.

-Hem après com podem aprofitar de la millor manera un full, de manera que pugam retallar el major nombre possible de tarjetes.

-Hem continuat fent raconets d´aula.

-Hem escoltat la conferència de n´Ivan sobre Perú, mostrant respecte pel gran esforç que ha fet en la preparació de la seva conferència.

-Hem fet una prova d´avaluació sobre coses de mates i de llengua que havíem de repassar.

-Hem fet una altra sessió de racons intracicle. Podeu veure les fotos al blog de racons!!!

Què us sembla ?   M´agradarà llegir els vostres comentaris!!

Ànims i fins dilluns, Inventors.








25 comentarios:

  1. Jo dure un telefon.
    Victor

    ResponderEliminar
  2. Jo una radio es de la meva guela. TONI tampoc es molt antic.

    ResponderEliminar
  3. jo dure la creació de l'electricitat, la bombilla

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Jo portare la roda per que em semblaba un invent molt inportant que canvi molt la vida de les persones.Jordi














    ResponderEliminar
  6. JO PORTARE UN ``PLUMA´´ NO ES MOLT ANTIC.MARIA BIBILONI

    ResponderEliminar
  7. Jo dure un tornillo del meu pare si en Jan du la bombeta.
    Daniela R.

    ResponderEliminar
  8. Jo dure un tornillo si en Jan du la bombeta.
    Daniela R.

    ResponderEliminar
  9. Bona tarda,soc na Irene jo dure un rellotge. Adeu i fins dilluns. Molts de petons i abraçades de na Irene

    ResponderEliminar
  10. Jo dure un tornillo si en Jan porta la bombeta

    ResponderEliminar
  11. Un altra vegada ja ho has repetit 3 vegades Daniela R. TONI

    ResponderEliminar
  12. Je je je... Fantàstic, Inventors!! Farem moltes coses amb els vostres objectes!!! Cris.

    ResponderEliminar
  13. HOLA INVENTORS, jo dure una pila.
    Amb respecte al comportament de la classe, jo crec que tots nosaltres deuriem de fer un esforç per millorar i ajudar a fer les classes més profitoses.
    fins dema
    Joan.

    ResponderEliminar
  14. Jo dure un pal de fregar pero solo podre durlo el dilluns. KENAY

    ResponderEliminar
  15. Jo dure una camara de fotos de carrete

    ResponderEliminar
  16. Hola inventors...
    Soc na Martina jo portare un llibre.Ja se que tots os preguntareu per què un llibre?? jo portare un llibre perque es molt interesant i perque en Jan ja ha dut una bombeta.No us parlo de un llibre es la ``IMPRENTA´´.Quan es va inventar la imprenta van sortir llibres es va compartir el coneixement.

    ResponderEliminar
  17. Jo portare LEGO fins dema:Sónica

    ResponderEliminar
  18. Hola soc na Laura jo dure un planó que utilitzaba el meu reguelu perque era fuster , tambe dure una lampara de gasoli que fa llum amb mechas i combustible i tambe te una part de ceramica que ens nira molt be perque la ceramica te molta historia aquesta lampara de combustible es utilitzaba antes de inventarse la electrizitat . Hasta dema!!!

    ResponderEliminar
  19. Hola jo dure un móvil, esperc esta millor de la tos i poder anar a l'escola per ensenyaro, fins dema ! Pablo Bonet Planells

    ResponderEliminar
  20. Hola jo soc na Maria Ferrer i duré una agulla per cosir

    ResponderEliminar
  21. Hola a jo ma agradat feer el treball coperatiu.Maria B

    ResponderEliminar
  22. es muy interesante estamos haciendo mucho trabajo cooperativo y estamos aprendiendo
    mucho

    ResponderEliminar