Seguidors

miércoles, 22 de febrero de 2017

DIMECRES 22 DE FEBRER DE 2017.

Inventors, aquí teniu el llistat de feines a fer:

PER DEMÀ DIJOUS:

-Acabar l´esquema de l´Edat Antiga a partir de la presentació de na Laura (classe dels Xupirulis).

-Marcar al mapa les grans civilitzacions de l´Edat Antiga (posant el nom i pintant el territori que ocupaven).

TENIU LA INFORMACIÓ NECESSÀRIA PER FER AQUESTA ACTIVITAT PICANT AQUÍ.

PER DIJOUS DIA 2 DE MARÇ:

1.- Acabar el quadernet de càlcul.

2.-  Repassar multiplicacions de 2 xifres amb decimals i divisions per 1 xifra.

3.- Comentar les imatges que teniu marcades sobre la civilització egípcia i romana (carpeta de deures), utilitzant les següents fonts d´informació:
     
            -Text sobre l´Antig Egipte:   PIQUEU AQUÍ.

           -"Inventos egipcios para niños: taller Egipto para niños, inventos egipcios" :  PIQUEU AQUÍ.

           - "Invents romans final. Slideshare (Pol Sala i Oriol Robador). PIQUEU AQUÍ

           - VIQUIPÈDIA (a la columna de la dreta del bloc teniu la possibilitat d´entrar a la viquipèdia).


4.- Si teniu una mica més de temps, en els dies que no vendrem a classe, podeu:

-Avançar el llibre de lectura (part teòrica i pràctica).
-Repassar el que hem estudiat sobre la Prehistòria i l´Edat Antiga.

Ànims i per feina, Inventors!!! 

M´encantarà llegir els vostres comentaris sobre com us va la feina!!!


13 comentarios:

  1. Jo ja estic fent les imatges i els textos.Son molt facils.
    Daniela R.

    ResponderEliminar
  2. Tambe per Carnestoltes tenim que portar un calceti o una sabata de difrent color i algun complement al cap.
    Tambe dema toca patins.
    Victor

    ResponderEliminar
  3. Gràcies pel recordatori, Víctor!! I estic contenta de què us vagi bé la recerca d´informació, Toni i Daniela!! Fins demà.

    ResponderEliminar
  4. De res, Cris!! A jo nomes em falta fer uns quants de textos de les fotos.
    Per cert una pregunta: Dema feim classe normal? Era per si hi ha que dur llibres i si no hi ha que dur que hi ha que dur? Es que he perdut el paper de Carnestoltes.

    ResponderEliminar
  5. Hola Víctor!! Demà no necessitam cap llibre ni res... això sí, veniu ben emmariol.lats i preparats per fer molta festa!! Cris

    ResponderEliminar
  6. Vale. Moltes gracies altra vegada, Cris!!
    VÍCTOR

    ResponderEliminar
  7. Bona tarda, soc en Víctor i a jo el que m'ha agradat mes de tota la setmana ha set el dia de Carnaval perque varem fer una gincana i les proves eren molt divertides. A jo em falta nomes fer una fulla del quadernet de calcul i avançar el treball del llibre de lectura. Bon cap de setmana i bon pont, Inventors!!! Que ho passeu molt be!!

    ResponderEliminar
  8. Bon dia, soc na Irene, a jo nomes em falta fer una cara de les multiplicacions del quadern de calcul, escriure un text dels 6 que teniem i crec que vaig bastant be amb el treball del llibre. Hem vaig divertir molt en el dia de carnestoltes i em van agradar molt les disfresses de tots, pero quan vaig arribar a casa vaig tenir un poc de febra, mal al coll i tambe al cap. Adeu i fins dijous. Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponderEliminar
  9. Bon dia inventors a mi em falten dues files de multiplicacions, els sis textos i un poc del treball del llibre. Bon pont,Jordi

    ResponderEliminar
  10. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  11. Hola inventors, soc en Joan a mi m'agradat la activitat per que em contava histories interessants.

    ResponderEliminar