Seguidors

jueves, 16 de febrero de 2017

Hola Inventors!!

   Aquesta setmana hem dedicat molt de temps a estudiar i parlar sobre la Prehistòria. Hem vist com vivien les persones al Paleolític, al Neolític i a l´Edat dels Metalls, i també quins invents i descobriments es van produir que van canviar la vida de les persones.

Totes aquestes informacions les aprofitarem per fer els cartells per al museu!!! I molt aviat començarem a tenir més material per posar al museu, ja ho veureu.

   Una altra cosa interessant que hem fet ha sigut llegir un text sobre com les persones de la Prehistòria comptaven el temps. Aprofitant el que vam investigar a casa hem fet uns cartells en treball cooperatiu que ens serviran també per penjar al museu. Ha estat una feina bastant interessant, sobretot perquè tots els grups heu complert les vostres propostes de millora. Saber que estam millorant ens fa sentir bé!!! I aquesta és la principal raó per la qual cal cuidar la convivencia i el respecte cap a  tots els membres del grup.  Hem d´anar sempre endavant!!!

Ah!!! I també hem rebut la visita de na Irene!!

   Pel dilluns tenim pendent una activitat que consisteix a explicar els principals invents i descobriments de les 3 etapes de la Prehistòria. Tenim les imatges a la funda de projecte, i la información necessària per consultar a l´entrada anterior del nostre bloc. Esper que no us resulti molt difícil de trobar!! I sobretot esper que aprengueu més coses sobre la Prehistòria.

També seria convenient que durant aquest cap de semana veiéssiu el video de ´´Érase una vez el hombre. El hombre de Cromagnon".  Aquí teniu l´enllaç que us durà directament:



Per últim, m´agradaria que publiquéssiu un comentari al bloc explicant què us sembla el que estam fent a classe. Gràcies per les vostres aportacions i ens veim Dilluns!! 













Mireu quina activitat tan xula ha fet na Maite a Filosofia per treballar la confiança entre els companys!!!











16 comentarios:

  1. A jo m'agrada el que estam fent sobretot els videos.
    Daniela R.

    ResponderEliminar
  2. A jo tambe Daniela tambe me va agradar el treball coperatiu. kenay

    ResponderEliminar
  3. Bona tarda, soc na Irene, a jo em sembla que el que estam fent a classe es divertit i jo aprenc bastantes coses del que feim. Me encanten els videos que hem vist de "erase una vez el hombre" perque es una manera de aprendre coses de la prehistoria fácil i divertida.

    ResponderEliminar
  4. Adeu i fins dilluns. Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponderEliminar
  5. Jo no m'he enterat de quasi res pero el blog m'ha fet situar. TONI

    ResponderEliminar
  6. A jo em sembla que el que estem fent a classe esta be pero jo penso que tenim que millorar molt amb respecte a la confiança amb els companys.
    A jo el que mes m'ha agradat d'aquesta setmana ha set veure els videos de "Erase una vez el hombre" i l'activitat que varem fer amb na Maite a filosofia.
    Adeu i fins el dilluns, Inventors!!
    VÍCTOR

    ResponderEliminar
  7. Hola soc en JOAN, a mi m'agrada moltissim els videos que ens posa na Cris per que son molt entretetinguts i divertits.
    Es una bona manera d'aprendre, moltes gracies Cris. bon cap de setmana.JOAN

    ResponderEliminar
  8. Gràcies a vosaltres, Inventors!!! Esper que no us costi molt fer els textos sobre els invents de la Prehistòria. La setmana que vé començam l´Edat Antiga i en poc temps tendrem bons cartells pel museu!!! Mua.

    ResponderEliminar
  9. Jo he tingut uns petits problemes amb els tetxos i tot aixo pero no m'esta costant molt.
    Tambe tinc ganes de acabar la Prehistoria i començar l'Edat Antiga per aprendre coses noves.
    Adeu i fins dilluns, Inventors!!
    VICTOR
    P.D.: Esperc que vinguis a visitar-nos altra vegada Irene!!! Pots venir quan vulguis.

    ResponderEliminar
  10. A mi el que mes m'ha agradat ha estat, veure els vídeos de erase una vegada l'home, el treball cooperatiu i fer l'activitat amb Maite. I també m'ha agradat la visita d'Irene. Fins dilluns Jordi

    ResponderEliminar
  11. A mi el que mes m'ha agradat de aquesta setmana a set (Els trebais de els invents que estem fent, el T.C i tambe m'han agradat els deures de aquesta setmana,a set molt interesans i he apres moltes coses.Pero lo que mes mes mes m'ha agradat ha set la visita de na IRENE).Martina.

    ResponderEliminar
  12. Bon dia, soc en Jan,a mi m´agradat molt el treball cooperatiu, els texts me han costat una mica pero eran facils, tanbe ma agrada l´activitat amb na Maite perque era de confiança me va agradar molt. Jan :) :)

    ResponderEliminar
  13. Hola,

    Ajo tanbe ma agradad el treball coperatiu i els videos de la Prehistoria.

    Y tambe ma agradad que vengi na Irene.












    Roberto




    ResponderEliminar
  14. A jo m'agradat Molt es vídeos i es treball coperatiu!! Pablo Bonet PLANELLS

    ResponderEliminar
  15. Els videos han set es millor per jo ja q es una manera de apendre mes facil per jo.
    I vaig estar molt content en sa visita de na Irene i sa seua tarta q estave bonissima.
    Petons i fins dilluns

    ResponderEliminar
  16. M´ha encantat saber com comptaven abans un dia, un mes, una estació o un any. Sóc na Zoé.

    ResponderEliminar