Seguidors

jueves, 9 de febrero de 2017

Hola Inventors!!!

Sabeu què estic pensant ? Que m´agradaria que m´ajudéssiu vosaltres a fer l´entradeta d´aquesta semana!!! Com ?   Escrivint un comentari explicant QUÈ HEU APRÈS, comentant si us han agradat...

Animeu-vos!! Crec que a les vostres famílies els agradarà saber com ha sigut aquesta setmana explicada per vosaltres!!!

ELS INVENTS i LES NECESSITATS DE LES PERSONES:









L´ACTIVITAT DEL FONS PITIÚS
"PONTE EN SUS ZAPATOS":






EL TREBALL COOPERATIU:














ALTRES ACTIVITATS: CONFERÈNCIA DE NA VIOLETA SOBRE EL TAJ MAHAL:


16 comentarios:

  1. Pues jo crec que aquesta setmana a anat molt be i ha set una setmana de companyerisme perque hem fet el treball cooperatiu . TONI PLANELLS

    ResponderEliminar
  2. Jo crec que aquesta setmana he apres a millorar molt mes el treball coperatiu

    ResponderEliminar
  3. Estic d'acord amb tu Toni ha estat una bona setmana de companyerisme. MARIA BIBILONI

    ResponderEliminar
  4. Aquesta setmana a estat bè i m' hagradat el treball coperatiu.MARIA BIBILONI

    ResponderEliminar
  5. M' HA AGRADAT LA CONFERENCIA DE NA VIOLETA DEL ``TAJ MAHAL´´.MARIA BIBILONI

    ResponderEliminar
  6. Bon dia, soc na Irene, aquesta setmana el que jo he apres ha set millorar el treball cooperatiu, bastantes coses de l'activitat de ponte en sus zapatos, tambe he apres alguns invents i perque ha cambiat la vida de les persones i m'ha agradat molt la conferencia de na Violeta perque he apres moltes coses que jo encara no sabia. Adeu i fins dilluns. Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponderEliminar
  7. Hola soc na lorena m'ha agradat molt l'activitat de dur un invent de casa perqué a set molt interesant

    ResponderEliminar
  8. Aquesta setmana m'ho he passat molt bé m'ha agradat l'activitat dels invents i m'he donat conta de com han canviat la vida de les persones, m'ha agradaria tornar a fer l'activitat de "PONTE EN SUS ZAPATOS" i he apres a millorar el treball en equip.

    ResponderEliminar
  9. Bon dia, soc en Jan, aquesta setmana m´agradat moltissim perquehe apres bastans coses perque alguns invents no sabia que avien cambiat les vides de les persones, he apres moltes coses de l´activitat de ``Ponte en sus zapatos´´.
    Violeta lo has fet molt bé pero tens que parlar :/. Molt xulos els invets inventors.Fins el dilluns. Jan;)

    ResponderEliminar
  10. Bon dia, soc en JOAN.
    A mi m'agradat la activitat de "Ponte en sus zapatos", per que na Rita dels fons pitius ens a preguntat si forem refugiats que ens llevariem de casa per sobreviure en la guerra.

    Tambe m'ha agradat molt la conferensia de na Violeta i l'activitat dels invents que han canviat la nostra vida.
    Bon cap de setmana.JOAN.

    ResponderEliminar
  11. Jo el que he apres aquesta setmana moltissim:
    -Sobre el treball cooperatiu: He apres que no hi ha que abandonar mai al grup i que hi ha que ser responsable.
    -Sobre l'activitat "Ponte en sus zapatos": He apres que hi ha gent al mon que passa molta gana i s'estan morint per falta de menjar, aigua, refugi,etc. i que hi ha que ser mes solidaris per a que aquestes persones tinguin un millor futur i que siguin gent normal.
    -Sobre la conferencia de na Violeta: He apres moltissimes coses sobre l'Historia que encara no sabia com que per construir el Taj Mahal van fer falta 20.000 homes (els millors de tota l'India), 1.000 elefants (per transportar els materials) i varen tardar 22 anys en construir-lo.
    VÍCTOR

    ResponderEliminar
  12. M'agradat els invents de tota sa classe i son mol interessants i molt xulos .Maria Ferrer molts de petons fins dilluns

    ResponderEliminar
  13. Hola inventors i tambe Cristina.El que he apres aquesta setmana ha set els invents dels meus companys,per ejemple el cobert,el mobil, el rellotge,...
    El que mes m'ha agradat d'aquesta setmana ha set col.locar els invents a cada fet historic.Em pareix que ha set la millor setmana de tot el curs.
    MARTINA.

    ResponderEliminar
  14. Vaja, Inventors!!! Quines paraules per descriure la setmana!! Segur que jo no ho hauria fet millor. Mil gràcies pels vostres comentaris. Jo també intentaré millorar!! Cris.

    ResponderEliminar