Seguidors

jueves, 4 de mayo de 2017

DIVENDRES 5 DE MAIG DE 2017.

Hola Inventors!!

Aquesta setmana ha estat una mica més curta del normal. Us deix algunes imatges de diferents activitats que hem fet!! 

Publiqueu un comentari explicant alguna d´aquestes activitats i què heu sentit mentre la féieu. Gràcies i bon cap de semana!!

Què necessitam per sentir-nos millor a classe ?


Passejada mindfulness pel bosc.




 Exposició de notícies on apareixen percentatges i treball sobre percentatges.


Moment de lectura diària.




Conferencia de´n Yoel sobre Legos.



16 comentarios:

  1. Bona tarda Inventors i Inventores de 4tA !
    Jo a raconets m'he sentit molt be per que m'han ajudat si ho necessitava tot m'ha sortit be,...
    Adeu i fins dilluns ������

    ResponderEliminar
  2. Bona tarda soc en Víctor i jo no he pogut fer la majoria de les activitats perque estava malalt pero l'activitat que mes m'ha agradat ha set la conferencia d'en Yoel perque ha fet un treball impressionat muntant les figures i tambe ha fet un molt bon treball preparant el seu PowerPoint. Felicitats Yoel!!
    Passeu un bon cap de setmana i fins dilluns, Inventors!!
    VÍCTOR

    ResponderEliminar
  3. Per cert, qui ha set el que ha publicat el primer comentari?
    VÍCTOR

    ResponderEliminar
  4. m'hagradat fer la caminada al bosc ha set divertit i m'ha agradat ferla, m'he sentit be.

    ResponderEliminar
  5. Daniela lo del paseo fue muy tranquilizante

    ResponderEliminar
  6. Hola Inventors...
    aquesta setmana m'ha agradat molt de que vingesi na Cristina.Ens a explicat moltes coses de els dies que a estat fora,eran 250 persones aproximadament i no sescoltava res apart de els coberts,menjaben molt apocapoc per sentir el sabor,si era du o blandet,si cruixia o no.

    M'ha agradatmolt anar a fer un paseix al Bosc m'ha set molt tranquilitzan i me e sentitmolt be.
    La conferencia den Yoel a set molt interesant "ELS LEGO".Fins dilluns, molts petons i abraçades de na Martina.

    ResponderEliminar
  7. Hola inventors a jo l'activitat que mes m´ha agradat a set fer la caminata pel bosc. Jordi bon cap de semana.

    ResponderEliminar
  8. Hola jo me sentit molt be de vacances amb els meus cosins, el dilluns ja venc molts de petons i abraçades de na Laura.

    ResponderEliminar
  9. A jo el que mes me a agradat a set la caminata i me sentí tranquila : Sónica

    ResponderEliminar
  10. A jo l'activitat es la passejada pel bosc i m'he sentit molt tranquil menys quan alguns tiraven pedres em varen donar 2 . TONI

    ResponderEliminar
  11. en la meva comferencia etaba molt nervioso i en la salida en roberto me etava chinchando i estaba molt enfadat pero tambe estaba feliz porque les va gustar mi conferencia

    ResponderEliminar
  12. Bona tarda, son na Irene, la activitat que mes m'agradat ha set la de fer la caminada pel bosc, em sentía bastant tranquila i agust pero el unic que tendriem que millorar es respectar mes la natura. Tambe m'agradat molt la conferencia d'en Yoel " EL LEGO " moltes felicitats per el gran treball que has fet Yoel. Adeu i fins dema. Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponderEliminar
  13. A jo m'agradat anar al bosc i apres Molt i tambe m'agradat Molt la conferencia den Yoel . Pablo Bonet Planells

    ResponderEliminar
  14. Hola Bon día Soc en Roberto y a mí lo que mes me va agradar va ser el Passeis den la practicada de minfullnes.

    Roberto.

    ResponderEliminar
  15. Gràcies pels comentaris, Inventors!! Veig que us va agradar la passejada mindfulness... aquesta setmana farem una altra activitat mindfulness: menjar fruita de manera conscient. Crec que també serà molt interessant!!

    I també acabarem els cartells del museu, així és que... passarem directament a la meta 5!! Saludets de na Cris.

    ResponderEliminar