Seguidors

viernes, 26 de mayo de 2017

DIVENDRES, 26 DE MAIG DE 2017.

Estimats Inventors:  Aquí teniu un petit resum de la setmana en imatges. Gaudiu del cap de setmana!!

Si voleu publicar un comentari, m´encantarà llegir-lo!!!















Els treballs en volum sobre els sentiments que ens provoca la situació de la dona al llarg de la Història.





Treball en parelles: dissenyam i explicam un invent per millorar els grans problemes del món.












Teatre "Tubs del món" al Centre Cultural de Jesús i activitat sobre el cà eivissenc al parc de Jesús.



Conferències de n´Óscar sobre "les matances" i de na Daniela G. sobre "el millor amic de l´home".
Celebració de l´aniversari de n´Òscar.





Un grup d´Inventors ha fet una conferència sobre l´invent de la imprempta als companys de segon. Felicitats!!








Diada esportiva.  Tot un èxit!!!  


8 comentarios:

  1. A jo me va agradar molt fer la escultura i crec que a tots els va quedar molt be.tambe me va agradar molt el espectacle a jesus. Els cans eran molt divertits i molt carinyosos.Despres el dijous em vaig posar malalt i no vaig poder nar. Va ser l´ aniversari den Oscar i moltes felicitats Oscar . KENAY

    ResponderEliminar
  2. Jo m'ho he passat molt be aquesta setmana.
    L'activitat que mes m'ha agradat de la diada esportiva va ser piscina menys quad na Maria B i en Julio de 6e em varen tirar a l'aigua.
    La maqueta crec que hem va quedar be pero no vaig poder pintar-la����
    Daniela R

    ResponderEliminar
  3. Hola inventors: A jo l'activitat que mes m'ha agradat de la diada esportiva ha estat el parkou i les bicis .M'ha agradaría que hi hagues una hora sencera de piscina. A deu inventors bon cap de semana.Jordi

    ResponderEliminar
  4. M'agradat a questa setmana que hem feet molten excursions I ha set divertit.

    ResponderEliminar
  5. Bona tarda, soc na Irene, aquesta semana ha set super guai i divertida.
    Em va agradar molt fer la escultura de la dona i a tot el mon li va quedar molt xula la seva.
    Va ser molt divertida la escursio a Jesús, el espectacle va ser alucinant i els cans eren molt juganers i molt carinyosos.
    La diada esportiva el que mes em va agradar va ser PARKOUR, BASQUET, PISCINA, l'espectacle final i els GELATSSSSS!!!
    Adeu i fins dema. Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponderEliminar
  6. Aquesta setmana m'agradat molt par les diada esportiva,m'ha va agradar molt nar a la piscina perque hi havia casteis inchable,la majoria del temps de piscina baix agafar jent de l'aigua per que pullesin al castell,era molt dibertit perque jugaba amb,na Daniela R,Irene,Zoé,Violeta,Júlia,en Joan,Jan i na Maria b.BON CAP DE SETMANA!!!!!Martina

    ResponderEliminar
  7. Bona tarda soc en Víctor i a jo el que mes m'ha agradat ha ser la diada esportiva, l'activitat de les bicis. El que menys en va agradar va ser quan alguna nins (no vull dir noms) em tiraven a l'aigua en la piscina i tambe a al tres. Jo pens que la escultura em va quedar molt be.
    Passeu un bon cap de setmana, Inventors!!
    Víctor

    ResponderEliminar
  8. Hola soy Roberto.

    Lo que más me ha gustado de esta semana ha sido el racom de artistes, porque he hecho una mariposa.
    Hasta mañana inventors!

    ResponderEliminar