Seguidors

jueves, 11 de mayo de 2017

DIVENDRES 12 DE MAIG DE 2017.

Hola Inventors!!

Aquesta setmana hem fet les següents activitats:

1.- Hem explicat a na Rita dels Fons Pitiús el que ens va passar amb el treball de la dona al món (els canvis que vam introduir al projecte) i quines activitats farem sobre el paper de la dona al llarg de la història.   Avui divendres hem recollit les investigacions sobre DONES INVENTORES, i la setmana que vé continuarem amb una lectura i una proposta artística. Ja us ho explicaré!!

2.- Hem fet un qüestionari sobre les necessitats de les persones a l´Edat Contemporània, per tenir informació de les nostres famílies.

3.- Hem fet EXPOSICIONS ORALS d´aquesta informació.





3.- Hem fet els cartells sobre l´evolució de les 4 necessitats de les persones a l´Edat Contemporània, en TREBALL COOPERATIU. Així que... ja hem arribat a la meta 3!!









4.- Hem fet un ESMORZAR MINDFULNESS compartint la fruita del dimecres. Es tracta de menjar les peces d´una en una, de manera conscient, notant el sabor, la textura i totes les sensacions a la boca. Intercalam una respiració entre un tros de fruita i el següent. Així, a poc a poc, aprenem a ser conscients del que estam fent en el moment present, i a moderar les presses i la velocitat. Inventors, aquesta pràctica la podeu proposar a casa i repetir-la tantes vegades com us agradi! Si us resulta molt difícil podeu practicar només amb el primer mos de cada dinar, esmorzar, sopar,...





















4.- Hem tornat a infantil a fer Petits i Grans.

5.- Hem escoltat la conferència de na Júlia sobre DALT VILA. La veritat és que estava molt ben preparada i tenia una informació molt completa!!   Aprofiteu el cap de setmana per fer una visita a Dalt Vila, perquè és Mercat Medieval i podreu veure diferents aspectes relacionats amb l´Edat Mitjana, per exemple els gremis. Animeu-vos!








6.- Hem fet altres activitats, com matemàtiques, racons intracicle, filosofia,...









Aquesta setmana PUBLIQUEU UN COMENTARI explicant una o vàries de les següents qüestions:

- Com us ha anat el treball cooperatiu de dimecres?  Expliqueu una cosa que us ha anat bé al vostre grup i una cosa a millorar.

-Heu trobat interessant l´esmorzar mindfulness ?   Pensau que podeu aplicar aquesta pràctica a la vostra vida ?    Per què ?

-Visitareu o heu visitat el Mercat Medieval de Dalt Vila ?   Comenteu alguna cosa que us hagi cridat l´atenció i intenteu relacionar-ho amb la conferència de na Júlia.


Bon cap de setmana, Inventors !    

Recordeu que el dilluns heu d´entregar l´autorització de les Jornades Esportives i 1€ per l´associació Asperger (voluntàriament).



PER VEURE EL VIDEO DE LA COREOGRAFIA DE FINAL DE CURS, PICA AQUÍ!!!!!

8 comentarios:

  1. 1.-El treball cooperatiu ens ha anat super be,ningu s'ha quedat sense fer res. Jo penso que no hem tingut res per millorar.
    2.-Ha set molt interesant lo de la fruita mindfulness jo ho aplicaria a la meva vida quan estic molt nerviosa perque aixi penso en el menjar i m'oblido d'estar nerviosa.
    3.-Jo despres anire a DalT Vila.
    Molts petons i abraçades de na Martina fins Dilluns.

    ResponderEliminar
  2. 1.-En el treball coperatiu ens a anat molt be i crec que hauriem de millorar en posar-nos d'acort en fer les coses.
    2.-A mi m'ha semblat interesant fer el dinar de minfulness jo crec que ho afegiria a la meva vida per que em relaxa molt i es molt tranquil.
    3.-Jo no he nat a Dalt vila.
    bon cap de setmana Jordi.

    ResponderEliminar
  3. Bona tarda soc en Victor i jo crec que al treball cooperatiu del dimecres al meu grup crec que ens falta un poc d'organització i crec que varem fer molt be a l'hora de posar-nos d'acord.
    A jo em va agradar molt l'esmorzar mindfulness perque la fruita per compartir tenia un gust molt agradable i perque em vaig relaxar molt.
    Jo dema visitare el mercat de Dalt Vila amb la meva familia. A jo el que mes em va cridar la atenció de la conferencia de na Júlia va ser que el que es el terriotori que estava dins de les murades de Dalt Vila era que estava dividit en 3 ciutats. Es algo que jo no sabia i que em va sorprendre i em va cridar l'atenció. Per cert, Júlia tambe et tenc que felicitar a tu pel gran treball que vares fer preparant el powerpoint i el temps que hi hagues costat buscar tota aquella informacio. No vull ni imaginar-m'ho! Felicitats Júlia!!
    Passeu un bon cap de setmana, Inventors!!
    VÍCTOR

    ResponderEliminar
  4. 1.- En el treball cooperatiu ens ha anat molt be pero a vegades hi havia algu que no feia res o que parlava de coses que no eren de la feina.
    2.- El esmorzar mindfulness m'ha paregut molt interessant i jo la aplicaría a la meva vida perque aixi puc saber que noto amb el que estic menjant.
    3.- Jo encara no he anat al mercat medieval de dalt vila i tampoc podre anar perque no tinc temps.
    Adeu i fins dilluns.
    Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponderEliminar
  5. Hola Inventors soc en JOAN.
    1.- El que ha anat millor ha set la atenció en el treball i lo que es pot millorar ha set ritme de treball, ja que ens ha faltat un poc de temps.
    2.- si ha estat interessant. Si per que quan estic enfadat el mindfulness hem pot ajudar.
    3.-No he anat. De la conferencia de na Júlia m'agradat els mapes de dalt vila.
    fins dema.JOAN

    ResponderEliminar
  6. Hola inventors
    1.A jo m'h anat molt be el treball coperatiu i m'agradat molt Ferro.
    2.EL esmorzar ha an at be I serve is be per saber com es.
    3. No ja he an at a dalt vila I ha set divertit.

    ResponderEliminar
  7. 1-Jo pens que el treball cooperatiu ens va anar +o- perque algunes persones es entretenian amb coses i no ens posabem dacord en casi res.
    2-A jo em va pareixer molt interessant el menjar mindfulness i crec que ho tendria que aplicar a la meva vida pero a voltes tenc tanta gana que no puc fer-ho.
    3-Jo a l'any passat vaig anar a dalt vila al mercat medieval pero aquest any no e tengut temps. Fins dema Laura

    ResponderEliminar
  8. Quins comentaris tan interessants, Inventors!! M´encanta llegir el que explicau. Saludets de na Cris.

    ResponderEliminar