Seguidors

viernes, 4 de noviembre de 2016

Hola Inventors!!!

Acaba una setmana que ha estat més curteta del normal, i que hem dedicat íntegrament a fer AVALUACIÓ de la META 2. Ja sabeu que avaluar significa ser conscients de quines coses ja sabem fer molt bé i quines altres hem de continuar practicant i millorant.

Dins aquestes activitats d´avaluació, hem fet llistats de coses que hem après, i ens hem adonat que són moltes, tot i que la meta 2 ha durat només 2 setmanes.

També la mestra ens ha donat un llistat de coses que hem d´estudiar i practicar per poder fer la prova d´avaluació del proper dilluns.

Una altra cosa que hem avaluat és com ens hem sentit a classe al llarg de la meta 2, en relació a 3 aspectes:

-La feina
-Els companys i companyes
-Les mestres

Ens hem explicat les nostres opinions i hem escrit textos en 3 paràgrafs (per cert, els heu fet moooolt bé!!!).


També hem escoltat la interessant conferència d´en Víctor sobre la NECRÓPOLIS DEL PUIG DES MOLINS. A continuació podeu tornar a llegir el power que en Víctor va preparar.





I, aprofitant que s´apropen les festes de Santa Gertrudis, hem començat a fer els cartells de decoració dels fanals del poble. D´aquí a uns dies els podreu veure penjats pels carrers... i admirar com ens han quedat de bé!!


Finalment hem continuat amb els RACONETS d´AULA, en castellà.


La setmana que vé farem la prova d´avaluació de la meta 2 i començarem el camí cap a la meta 3!! Estem avançant molt!!



Per favor, publiqueu un comentari explicant la resposta a una o més de les següents preguntes:

-Sobre la conferència d´en Víctor: Com han sabut els arqueòlegs i els historiadors com vivien  i quines eren les costums de les persones fa milers d´anys ?

-Escriu 2 o 3 coses que vas aprendre escoltant la conferència d´en Víctor.

-Et sents preparat/da per fer la prova d´avaluació de la meta 2 ?  Com t´has preparat ?

Moltes gràcies per compartir els vostres comentaris i fins dilluns!!! 


















14 comentarios:

  1. No puc posar un comentari sobre la conferencia den Victor per que no estava a classe pero que m'ha agradat moltisssssssssssssssim l'avaluació de la meta 2 i fer la meta 2 i anims per aconseguir el museu i la meta final perque encara nos falta molt. ADEU I FINS DILLUNS . TONI

    ResponderEliminar
  2. A jo magrada els raconets d´aula.Maria b

    ResponderEliminar
  3. Magradat molt la confeencia de en Victor perque se savia molt be el tema de la confeencia.Maria b

    ResponderEliminar
  4. Toni tens el power point a la pagina del blog. Si li dones clic on posa "PIQUEU AQUI PER VEURE LA CONFERENCIA D'EN VICTOR" et sortirá. Yo pens que la conferencia em va sortir un poc "churro"... pero estic content de que em digueu que la he fet bé. Víctor

    ResponderEliminar
  5. Els arqueolegs i els historiadors estudien les restes materials que es troben aaixi saben com vivien i quines eren les costumns de les persones fa milers
    d´anys.
    He apres com vivien a Eivssa fa milers d`anys.

    ResponderEliminar
  6. Penso que esta molt interesant perque servira molt per el nostre projecte JAN ;)

    ResponderEliminar
  7. jo estic molt molt i molt preparada per la prova de la meta 2 del Dilluns.
    ESTIC SUPER SEGURA QUE EM SURTIRA SUPER SUPERBÉ!!!!
    Me preparat amb els passos del paper.Martina

    ResponderEliminar
  8. Em va agradar molt la conferencia den Victor,em va pareixer molt interesant perque crec ens donara idees per el nostre museu.Aquesta setmana he estat estudiant per la prova de dema,estic un poc nerviosa.IRENE

    ResponderEliminar
  9. Gràcies pels comentaris, Inventors!!! No us preocupeu per la prova... no és difícil si heu estat atents a classe i heu seguit tota la meta 2. Us sortirà genial!!! Cristina.

    ResponderEliminar
  10. Hola pues yo de la conferencia d'en Victor vaig aprendre que es una necropolis i un ipogeu tambe ma interesat molt lo de el deu Bes que feia fuxi els animals verinosos.Yo crec que estic llesta per la prova perque en les activitats que em fet a casa me hu he estudiat molt be.Laura.

    ResponderEliminar
  11. A mi m'agradat fer els trossos de fusta pels farols. TONI

    ResponderEliminar