Seguidors

jueves, 27 de octubre de 2016

Estimats Inventors:

Us faig el resumet de la setmana, d´ acord?  Esper que us serveixi per repassar tot allò que hem fet i per què ho hem fet.

La setmana va començar amb una activitat externa anomenada "Garantia Juvenil". Consistia en la realització d´una sèrie de jocs que promovien la cooperació i l´ajuda dins el grup. Va ser molt interessant!!









També el dilluns vam tornar a explicar les operacions combinades. Sembla que ara ja li hem agafat el "truquillo". I tu... ho has  entès?

 Aquesta setmana també hem avançat bastant el projecte. Ja hem arribat a la meta 2!! Les activitats que hem fet són:

-Observació i lectura de fotografies de museus d´història i d´invents del món.

-Llistat de bones idees pel nostre museu, a partir de les fotos anteriors.

-Recerca a internet de museus d´història i d´invents del món i què s´exposa en ells. Situació de les ciutats on es troben  al mapa (mapa d´Espanya i mapamundi).

-Aprofitant que treballàvem mapes, repassar els continents i els oceans del món.

-Observació de plànols de l´escola i debat sobre quin espai seria més adequat per muntar el nostre museu.

-Redacció de cartes per demanar permís a la directora per utilitzar l´espai escollit.







Una altra activitat molt interessant d´aquesta setmana ha estat la XERRADA que ens van fer 4 companys de sisè sobre el consum de sucre, i que s´anomenava 25 GRAMS.   25 grams és la quantitat de sucre que hauríem de prendre al dia, molt inferior a la que solem consumir habitualment. A continuació podeu repassar el power que ens van posar, i així recordar les informacions i contestar les preguntes que m´agradaria que comentéssiu.


El dimecres vam continuar amb l´activitat RACONETS D´AULA en castellà sobre els temes: el cuerpo humano, los volcanes, animales y plantas, y recetas de cocina.

 

També el dijous hem tornat a infantil a continuar llegint als nostres amics "Petits". Com ens agraden a tots aquestes trobades!!!




I divendres... la TRENCADA DE FRUITS SECS!!! Ho vàreu passar bé ? 












RECORDEU que tenim algunes feines pendents:

-Pel dimecres dia 2, hem d´entregar els mapes (mapamundi i mapa d´Espanya) situant les ciutats on es troben els museus que vam cercar per internet.

-També el dimecres hem d´entregar les activitats de repàs de "substantius, adjectius i verbs" i les operacions combinades.

Ah!!! I publicar un comentari explicant la resposta a una o més d´una de les següents qüestions:

-Vas aprendre alguna cosa escoltant la xerrada "25 grams"?  Explica-ho una mica.

-Què faries per reduir el teu consum diari  de sucre?

-Què és el que t´ha resultat més fàcil o més difícil de la meta 2 ?  (Pots consultar el guió de treball que tens a la funda de projecte).

 -Com t´ho has passat a la sortida de la trencada de fruits secs?  T´ha servit per alguna cosa aquesta sortida ? Explica-ho una mica.

Gaudiu molt d´aquest llaaaaaaarg cap de setmana i passeu-ho de por !!! Ens veim el proper dimecres a escola.










18 comentarios:

  1. Hola jo e apres que el sucre negre es millor que el blanc amb la charrada que va fer sise.I m´ho e pasat molt be a la excursio e manjat un monto de fruits secs i estaban molt bons.kenay

    ResponderEliminar
  2. Hola jo a la xerrada dels 25 grams vaig apendre que no me tenc que passar amb el sucre sobre tot amb el blanc i que es millor el natural que el industrial.
    Jo mo he passat molt be perque e anat a explorar el bosc amb els meus amics, tambe hem fet un campament a set molt guay. Som na laura

    ResponderEliminar
  3. Jo tanbe m'ho vaig passar molt ve amb la xerrada dels 25 grams i saber quants grams eren els justos per cada dia i saber que es millor el natural que el industrial.M'ho vaig passar molt be al bos per que varem fer un camping na Irene,jo,na Daniela,na Maria b. i f. na Laura i na Lorena.Toni

    ResponderEliminar
  4. I no se si m'he oblidat algun més.Toni

    ResponderEliminar
  5. Jo vaig aprendre sobre la xerrada dels 25 grams que Espanya te el record d'obesitat infantil de tota Europa i que el sucre natural es millor que l'industrial. A la trencada m'ho vaig passr molt be jugant amb en Kenay i en David. Víctor

    ResponderEliminar
  6. A mi em va agradar molt anar a la trencada de pinyons va ser molt devertit.Jordi

    ResponderEliminar
  7. A jo m'agradat moltissim fer la trenca da de pinyons perque...Vaig descobrir coses noves com per exemple :Varem trobar una ala de papallona(possiblement de l'orugueta que varem trobar l'any passat na Ela),exrements d'un animal bastant petit,etc.Tambè vaig fer un ''camping'' amb na Irene(grossa),en Toni,na Maria B i F,na Naiara(4tB),na Lorena,na Laura i més gent que no m'enrecort.Adéu bon cap de setmana. Daniela R

    ResponderEliminar
  8. M´encanta llegir els vostres comentaris, Inventors!!! Gràcies per explicar-vos. Cristina.

    ResponderEliminar
  9. Hola,

    Aprendi de la exposicion 25g que la azucar moreno es mas sana que la blanca i la miel tambien es mas sana.
    Cuando llegue a mi casa le pedi a mi madre miel.

    Roberto

    ResponderEliminar
  10. Jo vaig aprendre en la xerrada de 25grams q el sucre engreixa molt i q hi ha el bo i el dolent,com el el de la fruita q es bo i els pastissos q es mes dolent.
    Tambe va ser molt divertida la sortida i vaig a prendre com fer foc en palos.
    Oscar

    ResponderEliminar
  11. En la xerrada de els 25 Grams vaig aprendre:``No comprar brics de sucs i ferlos naturals a casa,quan vagi a comprar mirar la quantitat de sucre de cada cosa,no menjar tan de sucre...Martina

    ResponderEliminar
  12. M'ho vaig pasar molt be a la trancada.. Vaig jugar amb en Guille en Marc des Puig en Joan i en José Javier , i varem imaginar que anavem s un hotel .
    Tambe i apres que no has ha que menjar molt de Sucre ... Pablo Bonet Planells

    ResponderEliminar
  13. Moltes gràcies pels vostres comentaris, Inventors!!! Cristina

    ResponderEliminar
  14. El Dilluns ja tenim la proba de la Meta2.MARIA BIBILONI

    ResponderEliminar
  15. Ma agradat la conferencia de en Pablo.MARIA BIBILONI

    ResponderEliminar
  16. He vist les fotos m'han agradat les de l´examen.

    ResponderEliminar
  17. He vist les fotos i m'agraden molt Cristina,el que m'ha agradat mes d'aquesta setmana ha estat els ``RACONS´´bon cap de setmana!!!!Martina.

    ResponderEliminar
  18. Cristina, Els raconets que feim en clase m'agradan molt.
    Son molt interesants. :) Xykon .v.u.

    ResponderEliminar