Seguidors

viernes, 18 de noviembre de 2016

Com aneu, Inventors?

Aquesta setmana curteta i amb alguna que altra incidència meteorològica  també ha donat de sí.  Recordem el que hem fet i après junts ?

-Hem treballat un text sobre la Història, extret del video de La Eduteca que vàreu visionar a classe i a l´entrada del bloc anterior.  Hem subratllat el tema, les idees principals i secundàries, i hem fet esquemes amb aquesta informació.




-La línia del temps: recordeu que el primer pas de la meta 3 consisteix a detectar els nostres coneixements sobre la història. En funció del que sabem, podrem avançar després. Hem fet treball en equip per dissenyar i començar a realitzar línies del temps que representin una sèrie de fets històrics que vam proposar entre tots.





-A casa, amb les famílies, hem revisat la prova de la meta 2 i els informes explicatius de com ha anat la prova. També ens hem fixat en quines operacions encara ens costa fer per seguir-les repassant. Al mateix temps, hem muntat el quadern de càlcul que haurem d´entregar el dia 16 de gener i hem explicat com es fan les multiplicacions de 2 xifres, perquè encara no ho havíem après. Recordeu que podeu consultar el full de la carpeta d´estudi si encara teniu dificultats.  

-Hem repassat les instruccions sobre el pla d´evacuació en cas d´incendi, per si hem de fer simulacre o per si passés de veritat. Per dilluns, hem de llegir un text amb les instruccions i extreure substantius, adjectius i verbs, així practicam una mica de gramàtica. També hem de fer un dibuix que representi algun aspecte del pla d´evacuació.

-Hem llegit, donat opinions, hem avançat el quadernet de mates, hem fet educació física, filosofia,...





-I avui divendres hem celebrat la festa de Santa Gertrudis participant en diferents tallers sobre Art i en l´esmorzar compartit. Esper que us hagi agradat la celebració!!

Per favor, publiqueu un comentari explicant com us heu sentit al llarg de la setmana a classe. Podeu explicar si us resulten fàcils o difícils les activitats, si heu gaudit de la festa, ... el que vulgueu!!  
Gràcies per anticipat.

Passeu-ho molt bé el cap de setmana i fins dilluns, Inventors!!























21 comentarios:

  1. Jo m´he sentit molt a gust al llarg de la setmana a classe.
    Les activitatas son un poc dificils: l'esquema del text del video de l'Historia.
    Jo he gaudit molt en la festa de Santa Gertrudis, sobretot l'activitat de pintar al paper continu.
    Víctor

    ResponderEliminar
  2. Hola som en Toni, el que hem aquesta setmana tambe m' ha resultatun poquet dificil I si , he gaudit moltisssssssssssim fent els tallers pero m' hauria agradat anar a les teles del taller de circolar : ) fins dilluns.TONI

    ResponderEliminar
  3. Si he tengut moltes faltes ha set el corretgidor. TONI

    ResponderEliminar
  4. Yo he gaudit de la festa m'ho he passat molt be. Ha yo m'ha costat lo que hem fet aquesta setmana com lo de la linea del temps.Laura

    ResponderEliminar
  5. Aquesta setmana ha set un poc dificils els esquemas, mi liat un poc.
    Mu vaig pasar moooooolt be en els tallers.
    Fins dilluns. Pablo Bonet Planells 😃

    ResponderEliminar
  6. Aquesta semana me lo he pasat molt bé 😃 han set molt facils els esquemes i m´agradat molt el racó de fang i el de pintar va ser molt divertit Jan:)

    ResponderEliminar
  7. Per a mi a estat facil fer la línia del temps, els 3 esquemes han estat una mica difícils però aquesta setmana m'ho he passat molt bé. A mi m'han agradat moltíssim els racons, he passat un dia molt guai .Bon cap de setmana fins al dilluns .Jordi

    ResponderEliminar
  8. Hola soy Roberto.

    Me han encantado los talleres, el del barro, pintura, el de arte. Que pena que no pude acabar lo de circolar. Estaba muy chulo.


    Y la semana ha sido muy fácil.

    Hasta mañana.

    Roberto

    ResponderEliminar
  9. Hola inventors aquesta setmana de clase m'ho he passat molt bé ha set molt i molt facil les feines.El que mes m'ha agradat de aquesta setmana ha set els tallers de les festes de Santa Gertrudis.les activitats m'han agradat molt.La activitat que m'ha agradat mes ha set la del fang.Fins dilluns Martina

    ResponderEliminar
  10. Bona tarda,soc na Irene i he pogut adelantar el treball del llibre i la meva conferencia,que la fare aquest dijous perque no hem tingut tants de deures. Aquesta setmana me ha encantat les activitats que hem fet a clase i m'han resultat bastant fáciles. El que mes en va agradar de els tallers de les festes de Santa Gertrudis va ser el de fer fang i tambe el de circolar pero no ens va donar temps de tot. Molts de petons de na Irene. :) :)

    ResponderEliminar
  11. Hola a tots!!!
    Aquesta setmana vo he passat molt be sobre tot el divendres en la festa i treballar en fang(que en duia fins les orelles)i l'activitat de pintar tambe em va agradar molt.
    Fins dilluns a tots!!!

    ResponderEliminar
  12. Cristina les activitats de Santa Gertrudis eran molt divertides.
    Xykon.V.U.
    p.d. Cristina el rellotge va 1 hora retrasada.

    ResponderEliminar
  13. Jo no he pogut estar tota la setmana pero el divendres que es el unic dia que vaig estar va ser molt divertit els tallers de les festes hem va agradar el raco de pintar am tiza i el de pintar amb pincells.kenay

    ResponderEliminar
  14. Hola, Inventors!! Em sento molt contenta de llegir les vostres opinions. Les tendré en compte!!
    Xykon, moltes gràcies per l´observació del rellotge, però t´he de dir una coseta... no sé com posar-lo a hora!! Si algú sap com es fa, estaré encantada d´aprendre de vosaltres!! Saludets de Cristina

    ResponderEliminar
  15. Bon dia, la festa va ser molt divertida hem va agradar molt.Els dos tallers que més hem varen agradar varen ser el de fang i circolar pero nomes varem poder fer dos racons de circ!!!.Adeu,Daniela R
    P.D: Perdo per calar el comentari avui ahir m'he vaig olvidar.

    ResponderEliminar
  16. Cristina lo del rellotje crec que es posa posar-lo una altura vegada.Toni

    ResponderEliminar
  17. MAVA AGRADAR ELS TALLER.LOQUE MAES MA AGRADAT A SET EL FANG

    ResponderEliminar