Seguidors

viernes, 9 de junio de 2017

DIVENDRES 9 DE JUNY DE 2017.

Hola Inventors!

Aquesta setmana hem estat ultimant els preparatius pel museu: hem fet els títols, hem acabat els dissenys dels nostres invents, i hem aclarit quins objectes durem de casa el proper dilluns.

També, com que ja queda poc per acabar, hem fet activitats d´autoavaluació i avaluació: hem fet rúbriques d´avaluació de llengües i matemàtiques,  una prova final de matemàtiques i una valoració sobre l´activitat "Petits i Grans".

Una altra cosa que hem fet ha estat presentar les obres de teatre en anglès als nostres Amics Lectors, i ens hem acomiadat entregant-los un conte fet per nosaltres i una petita manualitat com a regalet. Pensam que els han agradat molt!  També a nosaltres ens han entregat dibuixos com a record i com a expressió de la seva estima. Per aquest curs hem acabat amb aquesta activitat!!  Però segur que hi haurà ocasió per continar trobant-nos.

Na Zoé ens ha presentat la darrera conferència del curs. Ens ha parlat de la ciutat de París, i ens ha explicat molta informació sobre els districtes i els monuments més importants, com la torre Eiffel, el museu Louvre, l´arc de Triomf,... També ens ha mostrat un video interessant sobre el museu Louvre i ens ha explicat alguns dels productes estrella de la gastronomia parisina.

SI VOLEU TORNAR A VEURE LA CONFERÈNCIA DE NA ZOÉ PIQUEU AQUÍ.

Avui divendres hem fet la decoració de les samarretes que lluirem com a guies de museu la propera setmana.

Recordeu que dilluns hem de dur la maqueta per al museu i els objectes de casa, així podrem observar-ho i explicar-ho amb calma. També entre dilluns i dimarts ens prepararem com a guies. I... a partir de dimecres, EL MUSEU JA ESTARÀ PREPARAT PER AL PÚBLIC!!  Comenteu a les vostres famílies que poden passar a visitar-nos quan vulguin, a partir de dimecres a les 11h.

Passeu bon cap de setmana, assageu el ball  i publiqueu un comentari explicant com us sentiu a tans pocs dies del muntatge del museu.  Gràcies!!






Fent els títols del museu.








Les obres de teatre en anglès.










Despedint-nos dels Amics Lectors.

Acabant els dissenys dels invents.



10 comentarios:

  1. Jo hem sento molt emocionada per que en tot aquest temps preparant el museu i ara falta tant poc per tenir-lo montat, tambe hem sento contenta per estar tot aquest any treballan per fer-lo.
    estic molt contenta per haver aconseguit casi el nostre objectiu amb totes les metes i m'hagradat molt.
    adeu i bon cap de stmana inventors.

    ResponderEliminar
  2. Hola inventors soc en JOAN sento estar enferm.
    Jo em sent agobiat per que hi ha poc temp per fer el museu,...
    Pregunta:¿me saltat molta cosa, e'de fer deures, tinc que fer el examen,...?

    ResponderEliminar
  3. Hola inventors jo em sento alegre per ja tenir gairebé el Museu acabat. bon cap de setmana inventors Jordi

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Hola inventors jo em sento alegre per ja tenia gairebé el Museu acabat. bon cap de setmana inventors Jordi

    ResponderEliminar
  6. Bona tarda, soc na Irene, jo estic contenta perque ja casi tenim el museu acabat, tambe estic un poc nerviosa per fer de guies i tambe per com ens surtirá el ball de final de curs. Adeu i fins dilluns. Molts de petons i abraçades de na Irene.

    ResponderEliminar
  7. Cris, jo tenc que dur el paper de moneda dels objectes de casa, tenc que dur billets antics o de ara? Soc na Irene.

    ResponderEliminar
  8. Jo em sento satisfect pel gran treball que hem fet muntant el museu i feliç pels pocs dies que queden per muntar el museu.
    Passeu un bon cap de setmana Inventors!!
    VÍCTOR

    ResponderEliminar
  9. Sóc na Daniela Roig. Jo em sento emocionada, nerviosa i amb molts dubtes. Em sento emocionada perquè mai havia fet un museu, nerviosa perquè no sé si ens sortirà perfecte, i amb molts dubtes, per exemple si els agradarà, diran alguna cosa negativa,... Daniela R.

    ResponderEliminar
  10. Hola Inventors!! És normal que estigau una mica nerviosos... jo també ho estic!! El dimecres ja farem tot el muntatge. No us preocupeu per fer de guies, penseu que cada grup estarà només mitja hora i ha de veure molta cosa. Tot sortirà bé, i del que no surti´bé... segur que n´aprendrem!!! Cris.

    ResponderEliminar