Seguidors

viernes, 2 de junio de 2017

DIVENDRES 2 DE JUNY DE 2017.

Hola Inventors!

Ja ens queda molt poquet per acabar el curs, i anam ultimant els preparatius per al museu.

Aquesta setmana hem començat fent un cercle amb els companys de segon, perquè vam decidir fer el museu de manera conjunta. Tenim intenció de fer tallers i pastissos per recaptar més fons per la ONG que decidirem.

També hem decidit com ens organitzarem per fer de guies i per dur a escola els objectes de casa sobre les 4 necessitats.


Ah!! Ja tenim també pràcticament acabats els dissenys dels nostres invents, així que queda ja molt poquet.

També hem preparat un conte i un regalet pels Amics Lectors. El proper dimecres anirem a representar l´obra de teatre d´anglés i els ho entregarem com a comiat del curs. Recordeu que ho haurem de tenir acabat per aquest dia!

I recordeu repassar una mica els continguts de matemàtiques de la carpeta d´estudi. La setmana que vé farem una prova final i una rúbrica d´avaluació.

Ànims que ja queda res per les vacances!!  Bon cap de setmana i fins dilluns.




Practicant mindfulness









Feines de classe.


Els grans problemes del món en imatges.

Per favor, publiqueu un comentari explicant una cosa bona que us hagi passat aquesta setmana a classe o a l´escola. Gràcies!!



















4 comentarios:

  1. A jo m'agradat fer el regal de l'amic lector, ha set molt divertit inventar-se el conte.

    ResponderEliminar
  2. Bona tarda Inventors i Inventores !! Soc na Daniela Roig.
    A jo lo bo que m'ha passat ha set qué he comensat a coneixer i a jugar mes amb n'Ivan i en Roberto.
    M'ha agradat molt fer el conté i el regal dels amics lectors i ja ho tinc tot preparat. A la meva amiga lectora li regalare el conté,una polsera i una rosa (de mentira feta de paper).
    Que passeu un bon cap de setmana i fins dilluns.
    ��������

    ResponderEliminar
  3. que ja estic terminan el raconets d´aula. bon cap de setmana

    ResponderEliminar
  4. A jo una de les coses bones que m'ha passat a set que el bescuit del raco de cuina m'ha sortit super bo. LAURA

    ResponderEliminar